Marketing

Content marketing

Content marketing, czyli tzw. marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują odbiorców. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron.

Czytaj więcej …

Marketing szeptany

Marketing szeptany, wirusowy oraz reklama wirusowa to techniki marketingowe korzystające z istniejących już sieci społecznych i społecznościowych, takich jak Facebook czy fora internetowe w celu uzyskania wzrostu świadomości marki lub produktu i w konsekwencji wzrost ich sprzedaży.

Czytaj więcej …

Informacja prasowa

Informacja prasowa to krótki tekst dziennikarski o charakterze informacyjnym. Jego zadaniem jest powiadomienie odbiorców o jakimś wydarzeniu, usłudze, produkcie. Za pomocą artykułów opublikowanych na bazie notatki możemy budować markę firmy w mediach. Informacja prasowa może być w formie tekstu lub nagrania wideo. Komunikat prasowy różni się od artykułów prasowych.

Czytaj więcej …

Dystrybucja informacji prasowych

Zajmujemy się dystrybucją informacji prasowych w formie tekstów i materiałów wideo do mediów internetowych.
Zapraszamy do współpracy